مشایی در دیدار نايب رييس انجمن صنفي هتلداران یزد اساسي ترين موضوع پيش روي هتل ها ارايه خدمات مطلوب و متنوع و ايجاد رقابت سالم دانست(سفر سوم رییس جمهور به یزد (124)) 

یزدفردا "در دیدار نايب رييس انجمن صنفي هتلداران و مراکز اقامتی یزد با مشایي، مشاور و رييس دفتر رييس جمهور و بقايي، رياست سازمان ميراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری كشور بر تدوین بسته پیشنهادی دولت در جهت حمایت از صنعت هتلداری تاکید شد. 

به گزارش سرویس خبر روابط عمومی : درحاشیه سومين سفر هيئت محترم دولت به يزد مرتضی شكري، نايب رييس انجمن صنفي هتلداران و مراکز اقامتی یزد با مشایي، مشاور و رييس دفتر رييس جمهور و بقايي، رياست سازمان ميراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری كشور ديدار و كفتگو كرد.

 شكري در ملاقات با مشاور رييس جمهور، ضمن ترسيم وضعيت كنوني هتل ها اعم از خصوصي و غير خصوصي استان  به بيان مسائل و مشكلات موجود در حوزه هاي اقتصادي و فرهنگي، وضعیت  ميهمانان ورودی به استان و وضعيت رقابت در بين هتلداران و ميهمان پذيران شهر و استان پرداخت . 

شکری در این دیدار خواستار توجه جدي مسئولين به نياز هاي موجود شد و با اشاره به تجربه رئیس دفتر رئیس جمهور در ریاست سازمان میراث فرهنگی کشور گفت: اشرافیت مشاور رئیس جمهور موجب تسریع در رسیدگی در این امور خواهد شد.  

در اين ملاقات مشایي ضمن مغتنم شمردن حضور هئيت دولت در یزد، اساسي ترين موضوع پيش روي هتل ها را با توجه به وضعيت موجود ارايه خدمات مطلوب و متنوع و ايجاد رقابت سالم دانست و اظهار اميدواري نمود كه با پي گيري هاي در حال انجام توسط انجمن صنفی هتلداران، مشكلات پيش روي هتلداران یزد مرتفع گردد.

 همچنين شكري در ملاقات با معاون رييس جمهور و رياست سازمان ميراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری كشور ، با بيان نگراني هاي هتل داران استان در خصوص چشم انداز مبهم فعاليت هی این صنعت بعد از اجراي طرح هدفمند شدن يارانه ها و امکان کاهش سفر و ورشکستگي بخش قابل توجهي از آنهاگفت:  فعالان صنعت هتلداری یزد بي صبرانه در انتظار حمايت هاي قانوني از سوي دولت هستند و خواستار پشتيباني فوري دست اندركاران و متوليان امر هستند.

 بقايي نیز در این دیدار ضمن بيان اميدواري در حل مشكلات مربوط به هتلداران و کاهش تبعات هدفمند کردن يارانه ها بر صنعت هتلداري، اظهار داشت : بسته پيشنهادي دولت در خصوص جهت اعطاي يارانه به هتل داران، همچون ساير صنايع جهت تصويب ارايه گرديده و در مورد هتل داران و ميهمان پذيران اعمال خواهد شد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا